En tuff men underbar löptur

Tänkte börja med att berätta om gårdagen då jag mötte upp Jessica på torget och vi gick runt och kikade lite. Blev dessutom fotade så fick med oss varsit kort hem på oss. Åkte sedan hem till pappa som bjöd på en god middag och till efterätt blev det kladdkaka och grädde, mums. Snabbt hem sen för att fixa mig inför kvällen då jag skulle möta upp Nicki och Bella i stan. Vi åkte till Viktoria restaurangen där vi hade bokat bord. Drack vin och åt nachos samt pommes och hade en fin och mysig pratstund. Efter halv 11 mötte jag upp några vänner och så gick vi till Valand där vi stannade fram till 2. Mötte även Sofias kille och några klasskompisar men tyvärr sög det verkligen. Vi gick till BK och åt innan Hanna körde oss hem. 
 
Idag vakande jag upp vid 10 och gick då upp och gjorde bananplättar till frukost. Sedan tog jag tag med städningen i huset eftersom mamma kommer hem från sälen ikväll så får det ju vara rent och fint i huset. Efter städningen satte jag på svt play för att kolla gårdagens avnsitt av Melodifestivalen. Därefter drog jag på mig träningskläderna och gick ut och sprang. Testade elljusspåret idag som jag inte sprungit på väldigt länge och jisses vad det sög i vaderna i uppförsbackarna. Tog mig igenom 1,1 mil i alla fall trots ingen jättesnabb tid. Jag ska dock inte klaga eftersom senast jag sprang så långt var i juni förra året. SKönt att äntligen kunna springa igen!!! :D Åt nyss lite middag samtidigt som jag kollar på skid-vm. Strax kommer Jessica och då blir det en kopp kaffe innan jag ska ge mig iväg och handla lite och hon ska till gymmet och träna. 
 
Puss //Emma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0