Bästa födelsedagen

Hipp hipp hurra, på min födelsedag! 
Idag väcktes jag av min mamma och bror 6:00 på morgonen med kaffe och kaka samt tända ljus & paket. Vid 7:30 kom Jessica som hade med sig rosa rosor och ballonger. Vi åt vi en god frukost tillsammans innan vi sedan tog bussen tillsammans till Nönsäs Cup. Idag spelade mitt lag Katrinelunds 3:or som jag var coach för tillsammans med Sofia & Linnea. Tjejerna var grymma och vi vann hela cupen!! :D Direkt efteråt åkte jag, Jessica, Liv och Madde till Harrys dit sedan Ebba och Nattis kom och så åt vi alla en god middag, supermysigt. Älskar er mina brudar! Blev sedan en promenad med mami på torget och sedan har vi haft en myskväll med prinsesstårta, kaffe, godis och en film på det. Vill tacka alla för massa fina gratulationer jag fått under dagen och ni som har gjort den till den en grym 19-årsdag. Just nu värker magen av alldeles för mycket godsaker, haha.
 
Puss //Emma





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0