Sovmorgon är fint det!

Hej hej! 
Blev inget gym för mig imorse då jag kände mig helt orkeslös efter gårdagens fasta och dessutom kände att jag behövde sova så steg upp runt 8 istället. Börjar inte förrän 12:50 idag, men gick ändå upp så tidigt eftersom jag var så sjukt hungrig. Igår när jag fastade eller åt bara 500 kalorier tycker jag det fungerade bra. Däremot har jag känt mig hungrig under natten, frusit en hel del och haft andra kondtiga drömmar. När jag vaknade imorse och ställde mig på vågen hade jag gått ner ytterligare och det känns så bra verkligen. Kanske är detta en diet för mig trots allt, fastän jag nästan lider på fasetdagarna. Till frukost gjorde jag mig havregrynsgröt med banan och blåbär och en kopp kaffe till det. Åt frukosten samtidigt som jag tittade på gårdagens avsnitt av "Ex on the beach". Tänkte börja se om jag kan få ihop ett svenska tal eftersom det redan är på måndag som jag ska hålla det. 
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0