Running

Hej hej!
Klockan ringde 8:30 och oj va seg jag kände mig, men jag klev upp eftersom jag hade bestämt mig att jag verkligen skulle ut och springa. Tog ett glas vatten och svalde ner mina kapslar och vid 9:00 begav jag mig ut med pulsklockan på armen. Jag kände snabbt att det fanns energi i benen och även andningen kändes bra. Solen sken och det fanns inga tvivel om att jag skulle ge upp eller ta en kortare runa. Sprang till spåret och det blev 4 varv där, som faktiskt gick otroligt bra. Uppförsbacken i början gick eneklt och resten av rundan kunde jag trycka på med benen för att få upp lite fart. Avslutade rudan längs havet och när jag kom hem körde jag på med lite styrka. Nu har jag duschat och precis gjort mig en ordentligt frukost fylld med mängder av protein. Klockan 14:00 väntar jobb som varar fram till 21:00 ikväll. 
 
Puss //Emma





I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0