Ny diet!

Hejsan svejsan!
Upp vid 6 idag på morgonen för att få skjuts med mamma till gymmet. Först 30 min trappmaskin följt av 20 min snabb gång på curvebandet vilket resulterade till att jag brände ca 1100 kalorier. Avslutade med några magövningar innan jag sedan var tvungen att duscha. Har bestämt mig nu att testa på en ny diet då jag står helt still på min nuvarande vikt och har gjort det ett tag. Jo jag ska nämligen testa på 5:2 dieten som min mamma kört ett tag. På henne har den fungerat vilket jag tycker den borde göra på mig också. Ska bli spännande att testa på detta och samtidigt en utmaning då jag ska under 2 dagar i veckan ligga på ett lågt kaloriintag på endast 500 kalorier. Övriga 5 dagar ska jag äta normalt men självklart tänka på vad jag stoppar i mig. Vill verkligen att det ska synas resultat nu då jag vill känna mig snygg nu i sommar när det händer så mycket saker som summerburst, bal, student och studentresa bl.a. Kan hända att jag behöver förändra mitt träningsupplägg och öka med konditionsträningen samt börja köra mycket intervaller för att få igång en hög förbränning. Till frukost idag blev det 1 kokt ägg och kvarg med hallon samt 2 koppar kaffe. Det är viktigt att dricka mycket helst 2 liter de dagar man ligger på bara 500 kalorier. Därför har jag med mig 1 liter fun light i väskan. Nackdelen lär bli att jag får springa på toa hela dagen men det är det värt antar jag. Nu är jag på väg in till skolan och i eftermiddag väntar jobb.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0