Harrys

God morgon!
Klockan är strax efter 6 på morgonen och jag sitter på bussen ner mot morgonträningen i skolan. Bara sovit 5 timmar inatt så är halvt medvetslös, men ska försöka sova lite på bussen. Idag har jag även min 5:2 fastedag, ska bli skönt på ett sätt men tufft. Helgen som varit har varit väldigt bra! I fredags arbetade jag så hände inte mycket.. I lördags tog jag och Jessica en sväng på torget innan det var dags att spela seriepremiär med fotbollen. Väldigt tråkig match dock då vi förlorade med 3-2 fastän vi ledde med 2-0. Efter matchen åkte jag och nattis direkt till Ebba där vi förade innan vi drog vidare till Harrys. Kunde mått bättre igår men jag var glad hela dagen. Drog ihop ett gött bakishäng på eftermiddagen så grillade vi och snackade, mycket mysigt! 

Puss //Emma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0