Fast and furious maraton

Ledsen för dåligt bloggande.. Kom hem i söndags och var trött inprincip hela dagen. Jessica kom till mig på kvällen och sov här och vi dukade upp med ost & kex. Igår morgon gick vi till gymmet och jag kände mig något illamående men trodde det berodde på att jag ätit för mycket dagen innan. Blev upphämtad av pappa och åkte hem till honom där jag satt i solen hela dagen och somnade även till. Vi grillade och åt middag utomhus för första gången för i år. På kvällen åkte jag hen till mamma igen och Jessica kom åter hit och vi har haft Fast and furious maraton. Tittade om alla avsnitt utom 3:an och nu tittar jag på 6:an. Igårkväll kände jag MIT fruktansvärt illamående och trodde att det var för att jag hade ätit för mycket. Fick en annan uppfattning när jag var tvungen att spy under natten för jag mådde så illa.. Vet inte om jag ätit nått dåligt eller om jag snabbt var lite magsjuk men var i alla fall tvungen att sjukanmäla mig från jobbet.. Så dagen blir lugn här hemma ser det ut som.

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0