En perfekt start

Hejsan bloggläsare!
Började dagen med min bästis Jessica på gymmet där passet bestod av 30 min trappmaskin, rumpa/ben, bänkpress och planka. Sedan hem för att äta en god frukost innan jag vid 10:30 var på jobbintervju. Kändes väldigt positivt och roligt så nu är det bara att hålla tummarna. Sitter just nu på tåget på väg mot stan med en termos kaffe i andra handen. Har endast en mattelektion idag följt av att vi ska skriva klart vårt gymnasiearbete och skicka in. Fram tills nu har dagen varit helt perfekt med allting, dessutom är det ju härligt vårväder ute. I eftermiddag ska jag hyra snowboard för imorgon drar jag nämligen till Sälen med HP och hennes familj. Ska bli såå kul!! 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0