Spontanfika

Morgonträningen var seg då jag är så trött på att inte kunna träna som jag vill och känner mig inte alls nöjd med min kropp just nu.. Serverades pasta med en laxsås idag som jag tyckte va väldigt god så åt faktiskt pasta. Tror det va första gången under min gymnasietiden faktiskt. Hade 2 lektioner idag bara där jag inte gjort något särskilt viktigt.. Efter skolan tog jag, Linn och Bella en spontanfika på Condeco. Tog en lyxmuffins som innehöll choklad, hallon och ovanpå va det maräng. Supergod men mäktig! Precis sånt här som jag inte borde äta men som jag gör ändå.. Känner mig lite deppig över min kropp just nu hur den ser ut och är nervös inför talet imorgon. Nu ska jag sova på bussen hem.

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0