Sovmorgon när den är som bäst!

Idag har jag bara 1 lektion som börjar 14:20 vilket innebär SOVMORGON! Haha nej jag skoja bara, jag gick upp 7:15, öppnade en celcius och tog cykeln till gymmet. Körde på gamla STC idag och det var inprincip jag och en till där haha. Helt sjukt va ett nytt gym kan dra åt sig folk och ingen vill längre vara kvar på det gamla. Anledningen till varför jag valde det gamla idag är pga att dom har en konditionsmaskin som jag älskar, vilket inte det nya har. Körde på den i 30 min följt av dips, chins och mage. När jag kom hem var jag rejält hungrig och frukosten blev havregrynsgröt med banan och proteinpulver blandat med mjölk i gröten. Väldigt sött men blev lite choklad ochbanansmak i det hela. Till detta en kopp kaffe samtidigt som jag tittar på gårdagens Paradise Hotel. 

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0