Söndagsplugg

Kan börja med att berätta om gårdagen då jag och Liv fick gå upp tidigt för att jag skulle börja jobbet klockan 8:00. Va väldigt trött på jobbet igår men det gick hyfsat for ändå. Slutade 17:00 och fick snabba mig hem för att fixa mig inför Jennys 18-årsfirande. Vi åt god mat, fick cheesecake till efterrätt och de andra tjejerna drack på en massor ;) Själv höll jag mig nykter denna helgen pga att jag tycker det har varit så mycket festande den senaste tiden. Däremot fick jag köra ut mamma och hennes vänninor till baden och även hämta dom 3 på natten, inte lika kul.. 

Gick upp idag och åt frukost med mamma innan hon skulle iväg och golfa, HAHA. Själv tog jag det lite lugnt innan jag tog cykeln till stc och solade. Syns knappt någon skillnad men lite fräschhet tror jag nog ändå. Efteråt köpte jag lite naturgodis som dom hade billigt på Willys innan jag cyklade hem. Fick köra mamma till korvan sen för hon ville ha lite mat och just nu sitter jag och pluggar. Känns jobbigt att helgen redan är över..

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0