Personalfest

Eftersom bloggen har blivit bortglömd nu ett par dagar så ska jag börja med att berätta om i lördags. Jobbade på morgonen och vid 2 kom resten av personalen och alla hjälptes åt innan vi satte igång med festen. Mycket dricka blev det, men också många Goa skratt och mycket dans. Jag hade en sjukt bra kväll iaf! I söndags va det inte lika bra men det kanske var väntat.. Tillbringade hela dagen i soffan ungefär och tacos satt perfekt en dag som den. Igår var det upp tidigt och det kändes i huvudet hela dagen. Sov till skolan och även på väg hem från skolan. Trots det tog jag mig an att räkna klart matten samt dammsuga hela huset. Senare på kvällen gick jag och mamma till den nya STC lokalen som hade invigning. Sjukt nice ställe verkligen! Mitt andra hem kommer det bli ;) Upp tidig idag med och sitter och gäspar nu på bussen. Funderar på att ta mig en liten tupplur, alltid skönt. 

Puss //Emma






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0