Mår så sjukt bra av träning

God morgon!
Precis som jag skrev igår gick jag upp med mamma imorse och åkte till gymmet. Celcius gjorde mig pigg och jag orkade trots att jag började gymma halv 7 på morgonen. Får egentligen inte träna men kunde inte låta bli, va tvungen! Hade på mig mitt knäskydd som hjälpte till under passet. 30 min cardio utan belastning för knät och därefter rygg och mage. Inget megatufft pass men känslan bara att träna va underbart. Va så lycklig när jag klev ut från gymmet :D När jag kom hem blev det frukostdags och idag slog jag på stort och gjorde en stekt äggmacka. Yummi! Nu sitter jag på bussen på väg till skolan, börjar känna att tröttheten kommer smygandes nu så ska ta en tupplur.

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0