Kräftskiva

I lördags körde jag och Jessica ett träningspass på gymmet mitt på dagen. Framåt eftermiddagen kom
HP hem till mig för att vi skulle fixa oss tillsammans innan kräftskivan med laget. Massor med goda räkor och kräftor blev det, lekar, alkohol och mycket skratt. En helt underbar kväll tillsammans med mitt lag :) Det avslutades med att jag, sonne och HP hamnade på Harrys där vi avslutade kvällen bra! Igår blev det en lugn dag hemma med lite bakning osv. Bakade bland annat fröknäcke och en riktigt smarrig kaka. På kvällen hämtade jag mamma som kom hem med bussen efter att ha varit i Stockholm och sprungit tjejmilen. Idag däremot va det upp tidigt då träningen i skolan började halv 8.. Sedan var vi iväg och tittade på valdebatt där ungdomsförbunden ställde upp, väldigt intressant att lyssna på faktiskt. Hade bara en lektion kvar efter det men satt däremot kvar i skolan 2 timmar och pluggade matte innan jag åkte hem. Åt en god middag med mami och sedan åkte jag och HP till gymmet. Körde ca 30 min arctrainer och sedan en benövning samt lite mage. Fick gjort klart de sista talen i matten nu ikväll och missade därav PH.. Ska kolla en stund nu i sängen innan jag somnar.

Puss //Emma






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0