Hemma från skolan

Imorse när klockan ringde hade jag fruktansvärt ont i halsen och var snuvig så fick bli hemma idag. Tog en kopp kaffe med mamma innan hon åkte till jobbet innan jag sedan gick ner och la mig. Sov fram till 10:40 och gick då upp och satte på kaffe igen och åt havregrynsgröt till det. Fy fan rent ut sagt när jag ställde mig på vågen imorse. Kändes som en stor käftsmäll att se siffran på vågen som jag inte sett varit så hög på länge. Känner ju självklart på hela kroppen också att jag är så mycket större. Om jag ändå bara kunde bege mig ut och springa. Har tittat lite på tv, skrivit lite på mitt tal som jag nu ska hålla på torsdag. Tänkte ta mig en promenix sen i det underbara vädret! :)

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0