Helgen som varit

I lördags blrjade dagen bra då jag och mamma va på gymmet och kördes CX. När vi sedan efteråt va inne och handlade på Willys fick jag ett samtal från jobbet där de saknade mig. Kaos verkligen, hade helt missat att jag skulle jobba så fick stressat dit. Va en bra dag på jobbet i alla fall! På kvällen kom Sofia till mig och vi förfestade innan vi tog bussen in till stan. Drog till trädgårn där vi hade en galen men rolig kväll :D Igår var jag pigg faktiskt. Jag och mamma gick och röstade mitt på dagen och därefter tog en fika. Tog sedan bilen för att titta på när B-laget mötte SIF :) Handlade lite naturgodis som jag va sugen på samtidigt som vi satt samlade framför tvn och tittade på valvakan. 

Idag var det upp tidigt för att åka in till skolan och rehaba. Har fått ett totalförbud att träna höften och neråt vilket innebär att jag endast får tröna överkropp. Sjukt va deprimerande! Har haft jätteont i mitt knä hela dagen och har verkligen känt ett depp mode. Är så galet trött på att vara skadad nu! Skoldagen va helt okej i sig annars. Satt kvar i 2 timmar på supporten och fick pluggat lite matte. Just nu sitter jag på tåget hem där jag tänkte fortsätta kvällen med att plugga.

Puss //Emma

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0