Cykel activio = dödspass

Dagen började med rehab på gymmet i skolan. 30 min på cykel, sen stärkning av baksida samt framsida lår och på det ca 20 min bålpass. 2 bra lektioner efteråt innan jag kunde ta tåget hem. Fantastiskt väder med stekande sol vilket gjorde att jag satte mig på balkongen med 2 fitnesstidningar, fun light och en questbar. När mamma kom hem tog vi oss varsin kopp kaffe och delade på en celcius innan vi åkte bort till gymmet. Där mötte jag och mamma upp Liv och Malin och vi körde ett förjävligt jobbigt spinningpass. 1 timma med intervaller i omgångar och avslutade med planka. Känns sjukt bra just nu i alla fall trots att jag höll på att svimma på passet. Blev en proteinshake när jag kom hem innan jag snabbt hoppade in i duschen. Nu har jag satt mig i soffan för att titta på Idol. Ska ta mig något att äta nu strax. 

Puss //Emma
Ingen gröt idag inte!



Börjar bli lite resultat, bara att fortsätta! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0