Agerar taxi åt mamma

Morning alla glada fredagsmänniskor :D 
Idag va jag tvungen att gå upp vid 5 eftersom mamma behövde bli körd. Hon ska nämligen upp till Stockholm och springa tjejmilen så fick köra henne till busshållplatsen där hon skulle bli upphämtad. Hade jag fått en önskan just nu hade det faktiskt varit att kunna springa igen. Saknar det så otroligt mycket så det går inte att beskriva! När jag va hemma igen kändes det ovärt att gå ich lägga sig igen eftersom jag redan var pig så passade på att raka benen och äta frukost i lugn och ro framför tvn. Verkligen skönt med fredag idag och på skolschemat väntar enbart morgonträning och religion. Solen skiner också vilket gör att den här dagen inte kan bli så mycket bättre. Önskar er en härlig fredag!

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0