Varför sova när man kan träna?

Gick upp 5:45 idag och var på gymme 6:15 då mamma körde mig. En celcius innan och under passet gjorde susen. Inte många människor där den tiden kan jag lova er ;) Blev gång idag på löpbandet där du själv drar igång bandet (kan ej namnet) och som förbränner upp till 30% mer kalorier. 30 min gick jag där och fick förbränt över 600 kalorier. Efteråt körde jag exentriska övningar för knät som innebär lår. Sedan blev det mage innan jag duschade. Kom sedan hem, åt blåbärsgröt, drack kaffe och fixade mig innan det var dags att ta bussen till skolan. Trött som bara den när jag kom fram... Nu är skoldagen i alla fall över och just nu sitter jag på bussen hem. 

Puss //Emma





Börjar få tillbaks lite lårmuskler




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0