Nej, jag vill inte!!

God morgon! 
Blev en lång promenix igår på 7,5 km men det kändes samtidigt väldigt bra. Till middag gjorde vi en god tacopaj och sedan gick jag över till Erika för att äntligen få fixat mitt hår. Det var på tiden skulle man ju kunna säga. Helt sjukt skönt att vara blond igen verkligen. Kvällen avslutades med tv tittande och lite mys.. Måste verkligen skärpa mig med min kost, kan hända att jag har någon slags sockersjuka kanske. Inte bra i alla fall! 

Nu idag vaknade jag upp av klockan tidigt och kände mig alldeles tjock i halsen med en snuvig näsa. Åhh vill inte bli sjuk nu! Helt fel tidpunkt.. Fick hoppa morgonträningen och sov om ca 1 timma för att försöka ta mig igenom de 2 lektioner som vi har idag. Gjorde mig blåbärsgröt med banan och kanel och till det drack jag en kopp kaffe samt ett glas med en C-vitamintablett. Just nu sitter jag på bussen ner mot skolan. Ska försöka ta en liten tupplur nu.

Puss //Emma






FÖRE
EFTER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0