Kvällsgym med HP

Gjorde mig lite mat när jag kom hem och kaffe på det. Sedan var det iväg till gymmet med HP där jag typ dog av andningssvårigheter pga min förkylning. Körde i alla fall 20 min på trappmaskinen. Sedan blev det ben och mage, gött gött! Får inte glömma våra skratt som alltid uppstår när vi tränar hehe ;) När jag kom hem gjorde jag mig en proteindrink på:
2,5 dl mjölk
1 skopa one whey proteinpulver från fitnessguru
1/2 banan
Hallon och blåbär

Supergod och mättande! Har tittat på hela Sverige bakar också för den delen. Nu har jag suttit och pluggat lite religion inför morgondagen. Tycker ämnet är så flummigt så känns typ svårt och veta vad man ska plugga på. Ska ta och packa väskan inför morgondagen nu.

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0