ÄNTLIGEN!!!

Goood morgon!!
Kan inte påstå att jag är frisk, men känner mig mycket piggare fastän jag snorar som ett litet barn hela tiden. Idag har vi bara frivilliga lektioner vilket jag inte tänker gå på eller typ ingen från vårt "gäng". Däremot har jag andra planer som är så mycket bättre. Jo jag ska äntligen åka ner och träffa min älsklingsvän Nicole! :D Åhh vad jag har saknat den tjejen, heeeelt sjukt! Passar nästan lite bra att vi båda är sjuka då vi kan bara chilla och ta det lugnt. Så jag gick upp imorse och rakade benen (vilket var behövligt), duschade och åt frukost. Mätt och go nu i alla fall. Tog på mig riktiga slappiskläder som faktiskt passar till dagens väder samt mitt humör. Just nu sitter jag på bussen ner mot stan där jag sedan ska byta.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0