Ångest

Tjena tjena! 
Idag vaknade jag upp 10:15, skönt att kunna sova ut nu på lovet. Satte mig och åt frukost som blev bananpannkaka samtidigt som jag tittade på "Portkod" och "Ensam mamma söker". Får sedan sms av HP som undrar om jag vill med till gymmet och självklart vill jag det ;) Efter gårdagens tricepspass har vi sån sjuk träningsvärk så idag var det biceps som fick smaka på mjölksyra. Efteråt tog jag och pappa en fika på Espresso House där jag valde en caffe latte och en ny cheesecake med smak av kaffe, dröm va det!! Tittade i några affärer innan jag gick hemåt och satte mig framför datorn. Gjorde mig sedan lite mat innan mamma och min bror kom hem från fotbollscup. Just nu sitter jag på bussen ner mot stan igen för att möta upp Nicole och kolla bio. Har sån sjuk ångest då vi ska titta på skräckfilmen Annabelle. PANIK! Nejdå blir nog jättebra, men lär inte kunna sova inatt.. 

Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0