Operation

Idag var dagen jag aldrig någonsin trodde skulle att ske. Jo nämligen att jag skulle operera mitt knä (menisken). Var verkligen rädd och nervös innan men operationen gick bra. Direkt efter jag vaknade upp inne på uppvakningen behövde jag gå på toa. De körde in mig på sängen in till toan och allt kändes bra tills jag skulle tvätta händerna, då blev jag yr och svimmade. Vaknade upp på golvet med 4 i personalen runt mig. Mådde visst inte så bra som jag trodde haha. Känner att jag har ont i ryggen nu, säkert på grund av någon vridning i ryggen. Fick ätit en och en halv macka samt druckit ett glas saft och 2 koppar kaffe. Är väldigt trött sav mig också så har sovit i omgångar. Har en stöttande mamma som suttit bredvid mig här större delen av tiden. Just nu är hon och äter så ligger alldeles för mig själv... Förut när jag skulle sätta mig upp i sängen för att gå på toa blev jag genast yr och fick lägga mig igen. Frågan är när jag kommer kunna lämna sjukhuset.. Hoppas ändå att det är snart i alla fall :) Blev precis utrullad och får nu se på lite tv i alla fall. Jag skulle vilja tacka alla underbara personer som stöttat mig i detta jobbiga. Ni är helt klart guld värda för mig och har fått mig till att vara positiv inför detta. 

Puss //Emma















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0