Too much

Känner mig alldeles för stressad nu... Imorgon har jag ett stort hostoriaprov som jah fortfarande inte kan tillräckligt bra och på torsdag har jag matte nationella. Känner bara hur jag verkligen inte orkar och jag vill faktiskt lyckas få bra. Har suttit kvar även idag på supporten och jobbat med matte. Va hemma vid halv 6 då jag åt lite mat. Tog en sväng till torget med mami och köpte frozen yoghurt. Supergott! Resten av kvällen har jag fortsatt pluggandet. Mitt stressande har lett till att jag ätit massor vilket jag inte mår så bra över nu. Dessutom blev det ingen träning idag, vilket gör mitt liv ännu mindre roligare. Imorgon ska jag upp tidigt igen, Åhhhh! Godnatt!

Puss //Emma


Protester mot SD i stan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0