Råplugg ikväll

Hejsan svejsan!
Varit en hel del plugg idag inför juridikprovet imorgon. Satt och pluggade sen jag kom hem och tog sedan en paus när jag hade gått igenom alla 4 kapitel i boken. Eftersom jag inte hann med någon fotbollsträning idag passade jag på att gå ut och springa och rensa tankarna lite. 1,1 mil blev det + lite planka när jag kom hem. Känns gött! Åt lite kvällsmat här förut och sedan förhörde mamma mig. Känns som det är alldeles för mycket krångliga ord samt mycket lika saker som gör att jag blandar ihop det... Tänkte lägga mig och läsa igenom det lite nu och sedan ska jag lägga mig för att sova. 

Puss //Emma


Utsikt från skolans fönster, härligt med lite solsken idag :)
Från labben idag


Lite resultat är det allt, men vill få det såå mycket bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0