Lyckad kväll

Tjäna tjena!
Tänkte börja med att berätta att gårdagens match inte gick speciellt bra. En seg förlust med 1-0.. På kvällen sen kom ett gäng brudar hem till mig och förfestade. Ja det blev verkligen lyckat! Efter halv 11 började vi dra oss ner mot Harrys där vi fortsatte kvällen :D Blandade känslor under kvällen, men för min del var den väldigt rolig! Somnade inte förrän efter 4 någon gång men vaknade upp idag vid halv 11 och mådde prima. Åt frulle på framsidan huset och blev sedan en tur till gymmet med mami. 30 min på crosstrainer följ av lite rumpa, ben och bål. Gjorde mig lite lunch sedan mitt på dagen och sedan gick jag hem till Jessica. Har fått plugga hos henne medan hon tittade på serie. Mycket skratt blev det allt! Nu avslutar jag kvällen med att titta på Beck :) 

Puss //Emma













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0