Ingen bra känsla i kroppen..

God morgon,
Idag när jag vaknade mådde jag nästan illa av allt från igår. Blev nog lite för mycket fröknäcke för min del.. Tog då en kopp kaffe och yoghurt & müsli. Mättare än någonsin nu känns det som. Har så fruktansvärt ont i min tand dessutom som bara värker. Håller på att få mina visdomständer men dom kommer liksom inte fram helt utan trycker på tandköttet vilket gör att jag går runt med en hemsk smärta. Är dessutom hur trött sol helst, känns som huvudet ska explodera. På toppen av detta är jag stressad som tusan inför provet imorgon. Mitt liv hänger inte ihop just nu :( Ska ta en lååååång tupplur på bussen nu.

Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0