Hemsk vecka..

Måndag och ny vecka igen, ingen rolig vecka för min del.. Just nu är det så mycket i skolan, samtidigt som jag håller på och övningskör och på det har jag ju fotbollen. Idag hade vi först engelska nationella på morgon som bestod av läs & hör. Seriöst, det va nog det värsta provet jag varit med om. Förstod ingenting på skrivdelen och hörde inte ett skit på hördelen. Hade lust att bara springa ut ur klassrummet under provet eftersom det kändes så dåligt. Skönt att det är gjort nu i alla fall! Hade en liten håltimma däremellan innan samhällen började och där väntade nästa prov. Ett ganska litet prov om EU men som trots allt var lite klurigt. Skönt att vara hemma lite tidigare än vanligt men jobbigt när man vet att en hemsk vecka med Natur redovisning, NP engelska muntligt och Juridik prov väntar. Är alldeles seg i benen efter gårdagens match och ikväll väntar träning igen. Nu blir det lite plugg innan bror kommer hem och det är dags att laga lite middag.
 
Puss //Emma
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0