Hemma hos pappa igen

Tjo tjo!
Vaknade av mig själv 8 imorse och kunde inte sova vidare.. Typiskt! Strax efter halv 9 tog jag cykeln till torget för att köpa lite nybakta frallor och juice till frukosten. Så mysigt när man vaknar och solen lyser på den blå himlen och man kan ta cykeln till affären. En god frukost blev det innan mamma sen skulle iväg för att träffa en väninna i stan. Jag packade ihop en stor väska och så kom papi och hämtade upp mig för en sväng på Willys innan vi åkte hem till honom. Nästan precis när vi kom hem och packat ut varorna bestämde vi oss för att hälsa på min halvbror i stan. Blev en iskall coca cola zero på hemvägen, sjuukt gott! Åt nyss lite macka och drack en kopp kaffe till lunch. Nu dags för plugg, hemsk vecka som kommer.. Tillbringar resten av min kväll och natt hemma hos pappa.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0