Helgen

Igår var det match mot Stångenäs som tyvärr slutade med förlust.. Trots det kände jag att jag tog ut mig och offrade mig rejält, kunde inte gjort mycket mer. Var verkligen helt slut efter matchen. På kvällen träffade jag Nattis, Linnea, Madde, Jenny och Ebba och hade en riktigt mysig kväll hemma hos nattis. Vi åt ananas, jordgubbar och naturgodis medan vi tittade på matchen och snackade. Sedan fortsatte vi tittandet på matchen samtidigt som vi badade jacuzzi, supermysigt. När vi hade badat ett tag fick vi ett spontanryck att dra till en fest som låg en bra bit bort. Hälften drog sedan därifrån men vi var några som stannade kvar och snackade samt dansade. Idag gick jag upp vid 9 och tog en promenad med min bror till Coop för att köpa lite frukost och samtidigt rosor, choklad och ett kort till mamma i mors dag present. Hon blev jätteglad verkligen! :) Sen körde jag ut till Mollösund där vi har tillbringat större delen av dagen vid havet med picnick för att fira mami. Så otroligt mysigt verkligen. Har bränt sönder hela mitt ansikte och bröst tyvärr eftersom
Vi glömde solkräm.. Sedan körde jag hem till moster där vi har till ringat resten av kvällen tillsammans med moster och kusin. En härlig dag helt enkelt! Nu har vi precis kommit hem och ska alldeles strax lägga oss.

Puss //Emma














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0