Bästa spelare

Idag va det hemmamatch mot Skogshall i det underbara vädret. En match där vi verkligen slet, hjälpte varandra och gick in i dueller. Trots det att vi förtjänade 3 poäng idag blev det en oavgjord match där vi tog hem 1 poäng i alla fall. Extra kul idag då jag gjorde lagets enda mål vilket gjorde att matchen avslutades 1-1. Ett halvvolleyskott med vänstern en bit utanför straffområdet som gick över målvakten och in i mål :D Blev utsedd till matchens bästa spelare och fick med mig fina blommor hem. Just nu sitter jag på bussen ner mot stan för att möta upp min mamma, bror, kusin och moster för att bla äta och titta på när de sista deltagarna springer Göteborgsvarvet. Underbart väder vi har idag med solsken och blå himmel, fanns ingen tvekan på att åka ner till stan än att sitta ensam hemma. 

Puss //Emma
En bra uppladdning inför matchen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0