Shopping i stan

Tjena!
Idag ringde klockan lika tidigt men inte för att jag skulle träna, nej utan för att jag skulle åka in till stan med Jessica. Har gått nästan genom hela stan för att leta efter Vans till Jessica, haha. Jag fick köpt mig ett puder och ett par sulor till mina skor. Inget speciellt intressant och kul men det var behövligt. Ska ju försöka att hålla i pengarna nu eftersom jag ska utomlands i sommar är tanken ;) Vi lunchade i alla fall på mitt favoritställe Le Pain Francias, och självklart tog jag den goda salladen. Nu sitter vi äntligen på bussen på väg hem. Ett par sega ben och trötta fötter samt ett par klampande käkar efter allt tuggande på tuggummit. Jessica sitter och sover, ja det är tufft att gå på stan nästan en hel dag ;) Är så sjukt kaffesugen nu dessutom så ska verkligen bli skönt att komma hem. Tanken är att jag och mamma ska till gymmet också, vi får se.

Puss //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0