Perfekt start på lördagsmorgonen!

Hejsan svejsan!
Idag ringde klockan 8:15 för att vid 9:30 började mitt RPM pass som jag hade bokat in mig på. Så jag och mamma gick upp, packade väskan, drack varsin Celcius och sedan körde jag oss till Sportlife. Fastän RPM bara var 30 min idag så verkligen dog jag kändes det som. Benen var sega som klister och blev helt slemmig i hela halsen, men jag tog mig igenom det ;) Efteråt var det CXWORKX så jag och mamma bestämde oss för att testa det med. Shit vilken träning för mage, axlar, rumpa och rygg. När vi sedan kom hem igen gjorde vi oss äntligen frukost. För min del blev det ingen gröt idag faktiskt utan istället gjorde jag mig en bananpannkaka med kvarg, blåbär och mango på. Självklart en kopp kaffe till, och detta var verkligen hur gott som helst. Har suttit och tittat igenom bilskolor nu och nästa vecka ska jag nog anmäla mig, äntligen! Den här lördagen blir förmodligen bara plugg plugg plugg resten av dagen.. :( Måste bara berätta att idag när jag vaknade och vägde mig på morgonen hade vikten minskat ytterligare, nu ligger jag på -5,3kg whop whop!! :D

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0