Orkar inte bli sjuk nu...

Visste nästan att jag skulle bli sjuk i och med min trötthet i huvud och kropp. Tränade som vanligt i skolan men mot slutet fick jag faktiskt gå av för jag inte kände mig bra i kroppen. Känner man under min haka är det som en kula som sitter där och den gör ont när man trycker på den :( Fick i alla fall skrivit min engelska uppsats idag och jag stannade kvar på historian. Sista lektion skippade jag faktiskt i och med att jag inte hade någon koncentration alls. När jag kom hem gjorde jag mig en kopp vaniljte och äppleklyftor med hemmagjort jordnötssmör. Supergott! När mamma sedan kom hem åkte vi och handlade för att sedan laga mat när vi kom hem igen. Har även bakat det goda fröknäcket ikväll igen och ätit upp nästan hela också dessutom. Känner hur magen är helt utspänd verkligen. Har suttit och pluggat körkortsteori i flera timmar nu ikväll, mycket roligare att plugga det än skolarbete. Blir förmodligen att stanna hemma från skolan imorgon och vila mig frisk, men vi får se :)

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0