Music

God morgon, 
Idag är det inte ett fint vårväder vi har. Snarare tvärtom med regn, grå himmel och kallt. Bestämde mig för att faktiskt använda mina nya svarta dr denim, men herregud vad tajta dom är! Trots största storleken sitter dom som korvskinn. Hoppas på att kunna töja ut dom en aning ;) Nybryggt kaffe och havregrynsgröt med banan och kanel blev det imorse. Är så mätt så det känns som byxorna ska spricka, haha. När man har denna känslan är det ändå skönt att veta att jag rasat lite ytterligare i vikt. Idag låg jag på -6,9 kg faktiskt från det att jag startade :D I och med att jag stod still i en vecka med vikten så gäller det att man inte ger sig. Detta är även ett bevis på att jag faktiskt kan unna mig lite godsaker på helgerna :) Idag har vi 3 lektioner innan jag slutar och åker hem. En fullspäckad dag med plugg, bilskola och träning! Nu kopplar jag in hörlurarna och lyssnar på lite go musik.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0