Möte + fotbollsträning

Måndag igen och dagen började med 1 timmas morgonträning på gymmet som bestod av 20 min på cykel och därefter ca 20 min bålpass. Go start på dagen! En lugn skoldag och kunde dessutom ta bussen en halvtimme tidigare. Somnade till skönt på bussen och när jag vaknade ca 4 hållplatser ifrån min kände jag mig pigg. Mamma hade lagat en god köttgryta som jag åt massvis av, så himla gott. Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och med en varm kopp kaffe i min hand. Ska snart packa i ordning det sista i träningsväskan och sedan ta bussen för att först ha möte med min tränare och sedan vara med försiktigt och träna. Ska bli så kul! :D 
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0