Idioter!!

Hyfsat chill dag i skolan när man får sluta 12 :) Hade bara tyska, matte och naturkunskap idag. Är alltid så otroligt hungrig precis innan naturen börjar och vi äter ju inte förrän efter den lektionen som varar i 1 timma och 20 min. Köpte mig därför en kaffe innan lektionen började så jag även skulle få i mig lite koffein. När vi kommer ut från lektionen upptäcker jag att mitt skåp inte har något lås på sig, och jag vet att jag låste det. Inne i mitt skåp låg dessutom min plånbok så det va bara kom och ta den liksom.. Som tur va har personen som tagit mitt lås inte tagit den i alla fall. Blir ändå så sjukt arg på idioterna som verkligen måste förstöra för andra. Tog ett glas vatten i bamba och lite grönsaker innan jag tog vagnen till nordstan för att köpa ett nytt lås. Hittade dessutom ett paraply som jag köpte. Nu sitter jag på tåget hemåt, skönt! 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0