Hos pappa

Hejsan Hejsan!
Idag har jag tillbringat större delen av dagen hemma hos min pappa. Han kom och hämtade mig strax efter 12 och så åkte Viborg handlade innan vi åkte hem till honom. Har faktiskt varit ute nästan hela dagen i det varma vädret. Trixat med bollen lite i shorts och linne, suttit och solat och lyssnat på musik. Blev även premiär av att äta middag utomhus idag på altanen :D Blev grillad karé, ugnstekta rotfrukter och en sallad. Smarrigt! Va så sjukt mätt efter maten så jag och pappa tog en powernap i sängen haha. Tog sedan en liten promenad ner till sjön, lite kallt men mysigt. Har ätit massa nötter, melon och jordgubbar ikväll framför tvn också. Är så mätt nu så kan inte äta på en hel vecka nu känns det som.. När mamma hade slutat arbetet ikväll kom hon vägen om pappa och så körde jag oss hem. Nu ska jag faktiskt sova, är dödstrött.

Puss //Emma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0