Gårdagen + idag

Började lördagen med en celcius innan jag och mamma åkte till gymmet för 30 min RPM och 30 min CX. Bra start! Sedan vägen om Ica för att handla innan vi åkte hem och åt en god frukost. En stud senare kom Jessica över, superkul att verkligen umgås en hel dag med henne :) riktigt mysigt! Hon sminkade mig innan jag skulle ta bussen mot stan för utgång. Mötte upp Sofia som jag skulle ut med på centralen och så fog vi vagnen till Victoria där vi tog varsitt glas vin. När klockan började närma sig 10 gick vi till Valand där det tydligen var åldersgräns på 22. Så gick istället till trädgårn men visade sig att det bara var massa gamlingar så slutade med att vi hamnade på Beyggeriet. Många skratt, mycket alkohol och dans skulle jag sammanfatta kvällen :D Var dessutom kul att det kom så många man ändå kände. Var hemma igen vid 3, ganska lagom faktiskt :) 

Idag åt jag och mamma frukost tillsammans och efteråt tog vi oss en liten promenad i solskenet. Älskar när solen lyser och himlen är blå, men tycker verkligen att det ska sluta blåsa. Har precis ätit lite tacos så nu är jag mätt och glad. Dax för lite plugg nu!

Puss //Emma















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0