Fredag

Blev 2 frukostar för mig imorse, en liten mindre innan jag skulle till körskolan och den större när jag kom hem.Gick för övrigt bra på körskolan idag tyckte jag så det va kul :D Har suttit och pluggat ekonomi nu innan jag gick till bussen eftersom jag har prov idag. Ska bli skönt att få gjort det även fast jag känner mig lite osäker. En riktigt fin dag har vi idag, och det är tur för det är det som håller mig pigg. Halsen är inte mycket bättre utan har fortfarande ont och den är svullen.. Efter skolan idag ska jag direkt till jobbet, får se hur detta kommer gå i och med att jag mår som jag gör. Nu ska jag gå igenom det sista i ekonomiboken.

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0