Första hela träningen efter mer än 2 mån

Vilken lycka, vilken glädje, vilken energi! Ikväll gjorde jag min första hela fotbollsträning på över 2 månader och det kändes bra :D Nu bortser vi från teknik och kondition samt andra småsaker men för övrigt behövde jag inte gå av någon gång. Är så sjukt glad just nu och det var så roligt att få träna med mina underbara lagkompisar igen. Jag är snart helt tillbaka känner jag på mig, skynda långsamt gäller just nu! Knät kände jag inte av överhuvudtaget, eller inget som störde mig eller som jag tänkte på i alla fall ;) Däremot känns det verkligen som det rör sig inuti knät just nu. Usch, obehaglig känsla! Blev te och kvällsmat efter träningen och nu sängen.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0