En bra morgon!

God morgon :) 
Kunde tagit sovmorgon idag till ja säkert över 7, men valde att gå upp halv 7 för att ha lite längre tid på mig och bara ha en mysig morgon. Blev så glad när jag kom upp och såg att mamma hade satt på riktigt kaffe, bara en sån sak gjorde mig så glad :D Dessutom hade hon skrivit en söt liten lapp till mig och då kan man ju inte annat än att bli lycklig :) En till sak som gjorde min morgon bra, är dagens väder som är helt fantastiskt! Blå himmel och solsken, blir så glad att jag har lust att springa flera mil!! :D Gjorde även lite körkortsfrågor på morgonen för att förbättra på min kunskap, som just nu är katastrof.. Just nu sitter jag på bussen på väg in till morgonträningen. Sjukgymnasten ska titta lite på knät och sedan ska jag och Nicole ut o springa i det härliga vädret :D Ska ta fram min bok och läsa lite nu hihi.

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0