Dör av trötthet!

Har varit en lång dag i skolan trots allt, men har ändå inte gjort något riktigt vettigt känna det som. Fotbollsträning, engelska e vi såg på film, historia där vi också såg på film och till sist juridik då vi satt och pluggade ekonomi. När jag kom hem blev det snabbt att äta innan det var dags att gå iväg för att titta på när min bror skulle vara med i en vårkonsert och spela. När vi sedan kom hem satte jag mig och pluggade och där har jag suttit nu hela kvällen. Tog mig faktiskt A-fil och granola till kvällsmat, va verkligen sjukt sugen på det måste jag erkänna. Nu är jag trött som ett svin och mätt som ett as. Godnatt! 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0