Bakis

Blev inget skrivande igår men dagen började i alla fall superbra! Upp vid kvart över 8 och så tog jag och mami varsin celcius innan vi begav oss mot Sportlife. RPM i 30 min och därefter CX i 30 min. När vi var klara och skulle åka hem var det dessutom soligt och varmt ute. Blev frukost när vi kom hem och sedan kom mormor på besök. Vi tog en promenad till torget och jag fick köpt ett armband och ett par skor. På kvällen kom HP hem till mig och vi förfestade samtidigt som vi tittade på melodifestivalen. Tycker absolut att det var rätt låt som vann! Efter drog vi till Harrys och vi fik sett Günter när han uppträdde. Blev en aning för mycket dricka för min del.. Jaja, lär ju inte göra om det om man säger så. Men en rolig kväll blev det trots allt! 

Idag vaknade jag upp trött och med huvudvärk. Har varit sjukt seg så har bara tagit det lugnt faktiskt. Satt ute i solen med mormor en lång stund. Därefter satt jag faktiskt ute med min bok och läste innan det blev för kallt och jag fortsatte att läsa lite inne. Just nu är min mamma och bror iväg på bio och jag har suttit här hemma och pluggat lite. Väntar just nu på att dom ska komma hem så vi kan äta lite mat. All alkohol och onyttigt jag fått i mig nu i helgen känns inte alls bra.. Kan ju inte räkna med någon viktnedgång nu under helgen, men nya tag imorgon! Som min tränare brukar säga till mig "Det är inte nu du ska vara som bäst", det tar jag faktiskt med mig i min viktnedgång. Det är ju i sommar jag vill se som allra bäst ut! 

Puss //Emma













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0