Världsbäst

Oj oj vilken otroligt bra dag jag har haft med Nicole och hennes syster. Började med att vi åt brunch på cappuccino där jag åt en grillad foccacia. Sen tog vi en promenad i det soliga vädret längs avenyn, vi tittade i lite affärer och hade det bara allmänt mys. Fick äntligen köpt mig ett par låga vita Converse som jag är väldigt nöjd med. Blev glass i solen och den avnjöt vi vid vattnet på en gräsplätt. Vi bokade bord på O'learys vid kvart i 6 för att kunna se matchen Holland-Australien samtidigt som vi åt en sjukt god middag. Tog en supergod cheeseburgare som smakade helt otroligt gott, men herregud vad mätt man blev. När maten fått sjunkt ner lite delade vi på en banana split och såg hur Holland för första gången vann över Australien, vilken go känsla. Just nu sitter jag på tåget hemåt och ska hem för att se nästa match mellan Spanien-Chile, viktigt. Har verkligen haft en perfekt dag som jag hat njutit av till max :D

Puss //Emma
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Har verkligen njutit, du får mig så glad! Du som får mig att tänka på enbart bra saker och du är den som får mig att skratta och le när jag egentligen bara vill gråta! Men oj, vad jag har haft det underbart idag, du gjorde den så bra! Jag älskar dig min vän, är så glad att jag har dig!! Tack för att du är du och tack för idag!! Pusssss

Svar: Det är jag som ska tacka för en fantastisk dag då jag fick vara med er. Den här dagen är absolut en dag att minnas och fler sånna härliga dagar ska vi se till att få till :) Du är så bra min vän, och du får mig att skratta mycket och vara glad. Du är fantastisk!
Emma

2014-06-18 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0