Skolavslutning och Liseberg

Igår var det skolavslutning för min lillebror och det blev tårta och kakor i hans klassrum efter att alla klasser hade sjungt på skolgården. Min bror spelade saxofon och var jätteduktig! Efteråt åkte vi alla hem till pappa där vi åt glass, jordgubbar och grädde. Blev en spontantripp ner till Liseberg sedan tillsammans med Filips kompis familj. Blev en jätterolig dag/kväll på Liseberg trots att jag inte vann något godis som jag så gärna ville. Däremot körde jag och mamma 5-kamp och jag krossade henne totalt. Vann en liten gosig nallebjörn på golfbanan, wiho! Jag och mamma åkte den nya bergbanan HELIX, så sjukt nervös inför den men shit va rolig den va! Lätt den nya favoriten :D En fantastiskt bra första dag på sommarlovet!

Puss //Emma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0