Skadat ledband

Gokväll, eller rättare sagt godnatt!
Idag har jag varit på gymmet med Jessica mitt på dagen och det var verkligen skönt att röra på sig efter en vecka utan träning. Efteråt tog vi en sväng på torget och tittade lite innan vi gick hem till var och en och jag gjorde lite mat. Ikväll var jag iväg och kollade upp mitt knä och det visade sig vara ledbandet eller fästena som är överansträngda.. :( Nu väntar i första hand 1 veckas vila från fotbollen som jag inte är så taggad på. Tittade sedan när B-laget mötte Herrestad. Åt lite ananas och popcorn med mamma medan jag tittade på matchen mellan Iran och Nigeria här ikväll, fruktansvärt tråkig match. Dags för sängen nu!

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0