Siffrorna på vågen blir lägre

Hejsan hejsan!
Idag vaknade jag upp samtidigt som min bror och vi är frukost innan han skulle till skolan och jag till körlektionen. Vågen visade lägre siffror idag, inte vägt så här lite sedan förra sommaren så det va roligt :D När jag kom till körskolan märkte jag att jag hade tagit fel på tiden och va där 2 timmar för tidigt.. Så typiskt mig! Satte mig och pluggade teori då. Sista körlektionen idag och va bara några småfel jag missade. När körningen var gjord gick jag till gymmet. Testade en ny questbar idag cookies & cream och säger bara wow va god!! Min nya favorit utan tvekan :D Blev 6 km på bandet och 10 min på crosstrainer. Körde även lite mage och biceps idag. Gick sedan hem tog en powernap och åt sedan omelett innan det var dags för jobb. Nu är det sängdags!

Puss //Emma 





Leker biff! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0