Ost & kex

Bloggar om gårdagen just nu eftersom jag helt glömde av det igår. Började morgonen med en god frukost vid tvn för att sen lägga mig i solstolen en stund innan det var dags för jobb. Jobbade fram till 9 och när jag är på väg hem från jobbet får jag ett sms från mami som frågar om jag är sugen på lite ost & kex. Hoppade av lycka! Tycker verkligen det är så sjukt gott. Dock hade vi typ inga kex hemma så när jag kom hem tog jag bilen till Ica ;) Så gött att ha körkort!!! Som vanligt åt jag alldeles för mycket och mådde typ illa, varför lär man sig aldrig? Såg även den sista matchen mellan Sydkorea och Ryssland och trots att jag låg helt död i soffan så tvingade jag mig till att kolla klart hela. 

Idag vaknade jag upp halv 10 av mitt alarm och såg ett meddelande av Nicole om att vi skulle ses i stan. Gjorde mig i ordning och drog ner mot Coop för att äntligen inskaffa mig ett fritidskort. Helt sinnes vad dyrt det är men det kommer vara värt det i slutändan, man får ju tänka på alla utgångar i stan nu i sommar hehe ;) Nejdå, men det kommer antagligen bli många resor. Just nu sitter jag på tåget och magen kurrar eftersom det bara blev en kaffe imorse. Ska se vad jag, Nicole och hennes syrra kommer äta för smaskigt i stan.

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0